And thought you break my heart, you're the only one

Idag har jag jobbat, druckit liter av kaffe, varit på bibblan, fått icakortet spärrat, fått panik för att jag trodde att det inte gick att handla med det längre, cyklat som ett tok, ätit en jätte god macka till lunch, fått reda på att jag fortfarande kan handla med icakortet, tackat någon uppe bland molnen för att jag inte ska få svälta, dött i trappan på mimer, jagat lärare för att få reda på betyg, cyklat hem för att jag glömt datorn, försökte läsa på om vattenkraftverk i sista sekunden, haft debatt om vattenkraftverk, aluminiumfabriker, regnskogar och el, skrattat åt debatten som höll på spåra, städat ur skåpen, slängt spanskagrejerna (!!!), cyklat till skomakaren för att lämna in min väska, kom på att jag glömt att fara till optikern, cyklat tillbaka i panik, konstaterat att jag näst intill blind, cyklat till Andrea, dött i sängen, impulshandlat kläder från HM, råkat göra en bakåtkullerbytta ner från sängen, fått världens godaste middag serverad, haft en het diskussion om längden på en linjal, försökt bestämma vad jag ska handla från Ikea, avbokat pass på jobbet, bestämt mig för att följa med till stugan.
Har stressat runt hela dagen men nu är jag äntligen hemma hos Andrea och får andas lite, två dagar kvar till skolavslutningen och jag har tusen grejer kvar att göra. Snyggt jobbat Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0