Im in love with you but the vibe is wrong and that haunted me, all the way home




Vilken dag det blev igår! Först skolanslutningen och se när alla 3or sprang ut och åkte på flaken sen satte vi oss i SF parken, åt mjukglass och bara njöt av det underbara vädret och sommarlovet.
På kvällen gjorde vi i ordning mat och så cyklade jag, Andrea, Linn och Sussie till Böleäng där vår klass styrde upp klassfest med partytält, musik och hemska öllekar. Senare på kvällen kom det dit en massa mer folk och det hela resulterade i en sjukt bra kväll och start på sommarlovet! Bättre klass än SP2AD kan man helt enkelt inte ha!!
Linn och jag vaknade till liv ordentligt vid tio, drog på oss shorts och gick och handlade jordgubbar och satte oss och åt frukost på balkongen. 
Kvällen lär jag spendera med att packa lite lådor inför flytten, tråkigt men sant. Egentligen borde jag väl tillbringa den ute i solen med mina fina vänner och en grill.
Det är ju bara cirkus 17 dagar tills dess att jag får nyckeln till lägenheten! och eftersom att jag känner mig själv ganska så bra så är det bäst att börja med packningen i tid så att allt är gjort när det väl är dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0