Just a second, it's my favorite song they're gonna play and I cannot text you with a drink in my hand



Midsommar förra året

Det går framåt med packningen och städningen, snart är hela köket nerpackat i lådor och flyttstädat.
Tvn har kommit och står i sin låda och är i vägen och jag vågar inte röra den för risken är stor att jag ska råkar välta den eller nått. Lyssnar på musik och går runt i mina nya klackar från Stockholm så att jag slipper skavsåren och haltningen för att man har för ont i fötterna, när jag ska ut med dom bland folk.
Om ett tag ska jag bege mig mot stan och hoppa på bussen till Vindeln där Andrea möter upp mig för vidare färd till Abborrtjärn där årets midsommarfirande tar fart med grillning och trevliga människor och fortsätter troligen inne i Vindeln med ännu fler härliga människor. Japp, livet är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0