I've been to so many moments in my life where I can't find anyone to turn to but you, only you, always you



Super snälla silver Sara rycker ut igen!
Andrea ligger däckad i sängen och kan knappt gå upp för att hon är så sjuk så jag hann precis undvika duschen och hoppa på cykeln istället för att cykla till rimi och handla lite åt henne. Så nu sitter jag bredvid henne och utnyttjar det snabba internetet innan jag ska cykla hem igen.
Bilden är från stranden på Andreas går och jag saknar Paradiset som bara den!
Får se ifall jag kanske åker till mitt andra paradis, Leksand nästa vecka över en lång helg. Jag har inte riktigt kunna bestämma mig än, det som håller kvar mig är min andra halva. Jag vill ju väldigt gärna att hon ska följa med oss men å andra sidan så kommer det ju vara otroligt skönt att tillbringa några dagar med la familia.
Men nu ska jag stoppa om världens bästa innan jag cyklar hem igen och avlider i min säng, snacka om att vara trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0