Im waiting for the day that, together we could find another way back

Sitter hemma hos pappa och försöker mig på att skriva en krönika typ hundra år efter att den egentligen skulle ha varit inlämnad och det går inte alls bra.. Hatar fortfarande svenska C!
Har varit ute och kört med pappa på industriområdet vid ÖB och så körde jag från mig på Hedlunda till pappa ute på Böleäng, pappa var inte bara lite nervös men vi kom hela vägen fram utan några problem!
Fick ett samtal om att jag borde bege mig till Ersboda där det är en massa folk men regnet förstör allting! Dessutom sitter jag ute på Böleäng i Jespers hood och regnlockigt hår och känner mig allmänt otaggad på att hoppa på någon buss som jag inte vet när den går och sedan vandra hela vägen hem mitt i natten.
Näe, istället ska jag se om jag hittar några bra filmer tills dess att jag åker till stugan på fredag.
Det ska som sagt bli grymt skönt att få komma bort ett tag och vi verkar stanna en dag extra också vilket jag verkligen inte klagar på!
Förresten! Nästan två veckor bara tills jag får min lägenhet! wohoo
och nej, jag kommer aldrig att sluta tjata om det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0