I'd put myself first and make the rules as I go, cause I know that she'd be faithful, waiting for me to come hom

 

Jag var halvt död när jag vaknade i morse, huvudet dunkade, näsan var igentäppt och halsen värkte som bara den. Millan ringde någon gång och undrade vars jag höll hus men jag var helt borta så jag vet inte ens när det var eller vad jag sa. Tack gode gud är det över nu.
Typ 18 dagar tills jag har nycklarna till lägenheten och på lördag är det två månader tills jag och Andrea åker till Kreta!! Wohoooo livet leker
Dessutom har jag ju en liten minitripp till stugan att se framemot med min kära familj, jag vet ju att jag och Jesper inte kommer att slå ihjäl varandra så
I morgon är det ju skolavslutning och på kvällen blir det grillning med klassen och party party, härlig start på sommarlovet måste jag ju säga!
Får mamma som hon vill så ska jag dock infinna mig utanför tegskyrkan innan nio på fredag morgon.. Skulle inte tro det va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0