I see you what you wanna do, let's break the rules



Idag är det en stor dag på många sätt.
Världens bästa lillebror fyller 16 år och jag kan inte förstå att han är så stor när han på samma gång borde använda tutte och blöja, var han inte nyss inte 8 år och djävulen själv?!
I morgon är det dessutom bal för honom och resten av TC, jag och Andrea ska fara förbi en stund och förhoppningsvis möter man någon av de gamla lärarna.
Dessutom är det på pricken 1 år idag sedan jag flyttade hemifrån och in i den här lägenheten!
Jag har alltså bott själv i ett år, handlat med Icakort, tvättat och lagat mat på egenhand.
Hallå tiden! Vars tog du vägen?!? Är det någon som ens kan fatta det?
Tredje anledningen då? Jo, idag börjar nedräkningen tills dess att jag får flytta in i den nya lägenheten, min alldelens egna lägenhet, 27 dagar cirkus to go. Även fast jag bott här 1 år så har det bara varit i 2:a hand så det har ju egentligen inte varit min lägenhet men någon dag snart ska jag skriva på kontraktet till min tvåa, sedan börja måla och tapetsera, flytta möbler, käka pizza på golvet och inreda allting. 
Livet är allt bra sjukt ändå, inte tusan trodde jag när jag började gymnasiet att jag inom två år skulle flyttat hemifrån och dessutom till en stor tvåa när jag fyllt 18. Suprise suprise
Japp, livet leker ganska bra trots allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0