Baby seems like everywhere I go I see you, from your eyes, your smile, It's like I breathe you



Jag somnade vid tio i soffan och så vaknade jag hur pigg som helst strax innan sex och låg med datorn och läste lite i en bok fram till nio eller nått när tröttheten kom tillbaka och jag var tvungen att sova en stund. Dumt val av mig eftersom att jag har sovit bort halva dagen nu när jag egentligen har en massa saker att göra..
Sitter och äter sallad ur en av skålarna som jag fick av mamma i avslutningspresent, hon hade tydligen kommit ihåg att jag sagt att jag ville sa sådana skålar för si sådär hundra år sedan när vi var och handlade lite grejer till lägenheten så nu sprang hon in och köpte dem åt mig. Hon är verkligen världens bästa mamma!
Dessutom hade hon pappkassar med mat och andra grejer med sig åt mig så nu är mitt kylskåp överfullt och jag lär inte behöva handla än på ett bra tag, grymt skönt måste jag säga!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen försöka mig på en promenad om nu inte mina skavsår och ett eventuellt regn hindrar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0