I wanna be a billionaire so fuckin' bad



Jag syr gardiner, mamma bakar muffins, Jesper tar igen nattens förlorade sömn på soffan och Zackrisson springer runt och lever rövare. Från åtta på morgonen och sen hela dagen så är det alla möjliga barnprogram som går på TVn, Zacharias är diktator när det gäller TVn och vad som ska ses men jag har lyckats beslagta fjärrkontrollen..
Men då är det så klart inge bra på TVn och jag håller på att avlida av tristess, ska gå upp i andra huset och måla efter maten och sen får vi se ifall jag åker hem med en tidigare buss än tänkt, men det blir i alla fall inte idag.


Kommentarer
Postat av: LIMPAN

tack gullet :D det är från hm och jag tänkte faktiskt på dig när jag köpte den, tykte det var din stil ;)

2010-07-31 @ 21:21:57
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0