My bed is empty and cold since you left


Jag och Andrea avslutade Trästock med att trycka i oss bästa bakismaten!

Efter 13 timmars sömn så är jag nästan återhämtad efter tre dagar i Skellefteå och trästock.
Trots att det regnade första dagen och att jag sov med en filt första natten och trodde att jag bokstavligen skulle frysa ihjäl så var det tre riktigt bra dagar med en massa härligt folk, skratt och galna upptåg. Man kan inte annat än gilla det.
Nu sitter jag hemma hos pappa och snyltar på deras Internet, varken TVn eller Internetet vill funka hos mig och jag är bara måttligt less på det.
Men snart så är det klart och då ska det bjudas på grillat och "saft" kan jag lova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0