I can't stop smile when I see you

Åkte ut till Stöcksjö idag igen eftersom att det skulle bjudas på middag här.
Jag tror att det här har varit en av de bästa dagarna hittills på sommarlovet!
Hjälpte Andrea att laga mat och sen kom Millan och efter ett tag droppade både Linn och Petra in och vi satt ute och åt god mat och pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade så att tårarna rann. Bjöd på min och Andreas berömda kladdkaka innan vi hoppade i bubbelpoolen och sen blev det årets första dopp för mig. Älskar att man alltid blir som ett barn igen när man badar.
Hade det inte varit för att jag ska iväg tidigt i morgon så hade jag stannat kvar och badat och solat lite men bussen till mamma går 10.10. Åker ju dit och bor i skogen tills på onsdag men det första jag gör när jag kommer hem igen lär nog vara att åka ut hit igen. Fasiken vad jag kommer att sakna det här i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0