Did you really think you'd found somebody or did the vodka make you leave with me?



Bild från när vi var och kollade om vi fått nå fisk hos mami

Nu är jag hemma hos mig igen, eller egentligen är jag hos pappa just nu. Har klippt gräs i flera timmar idag, riktigt slitsamt men det är ju värt pengarna sen.
Nu är köket och mitt sovrum tapetserade och satan i gatan vad snyggt mitt sovrum blev! Jag är helt förälskad i det! Fick ett il igår när jag kom hem och började hänga upp kläder och plocka fram tavlor och sånt när det helt plötsligt knackar på dörren och Andrea står utanför. Jag visade henne mitt rum och sen låg vi i min säng och pratade om allt som hänt sedan jag for till mamma och så tog vi en promenad för att hitta Nutella vilket var mission impossible eftersom att alla mataffärer hade stängt.
Favorit samtalsämnet just nu är ju Kreta, tänk att om mindre än en månad så sitter vi på flyget på väg dit!!!

Kommentarer
Postat av: limpan

TAGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa

2010-07-18 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0