Did you come here tonight to find something deeper or did you just follow me home 'cause you're scared of the dark



Har klippt gräs hela helgen och är så där måttligt less nu och inte är blir det bättre av att jag måste upp och jobba halv nio i morgon. Chansen att jag kommer upp är otroligt liten...
Men jag ser ljuset i slutet av tunneln, dagarna fram tills dess att vi åker till Kreta blir bara färre och färre och dessutom så ska jag ju hinna med en tripp till Trästock och sen mamma och så fyller ju Linn år!

Igår mötte jag upp Sofia och så la vi oss i gräset vid älven, lyssnade på musiken som spelades och bara pratade, hur skönt som helst!
Ska köra hem nu, byta kläder och sen möta upp Andrea för en promenad. Det är ju galet varmt ute så jag hoppas vi sätter oss i gräset någonstans och bara njuter av att ta det lite lugnt och ha ledigt, vilket vi båda behöver!
Jag är knappt hemma nuförtiden så jag får ta med mig tvätt och tvätta hos andra, både pappa och Andrea har blivit drabbade av min fulla tvättkorg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0