As long as the wrong feels right it's like I'm in flight



Igår mötte jag upp Olivia för en sallad i parken med lite live musik, förutom att det blåste så var det tio av tio.
Andrea och jag gjorde likadant efter jobbet men då blev det vid fontänen och utan live musiken.
Sen en snabbis på stan, jag provade världens snyggaste skor och Andrea köpte en stranddyna och Lena storshoppade.
Höll på dö av värmen så direkt vi kom hem så bytte vi till bikini och hoppade i sjön, vattnet är ännu varmare nu och jag kan inte annat än tänka på Kreta.
Nu måste jag väcka Andrea som ligger på golvet och sover på sin nya stranddyna, maten är färdig och tydligen så har det kommit gäster också, bäst att skynda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0