You and I, we had our chance but now it's too late

Jag har haft en mycket trevlig helg!
I fredags bjöds det ju på bio och den var precis lika bra som alla säger men måste man sitta och vänta på en uppföljare nu eller?

Jag har precis vaknat till liv efter gårkvällen som var kvällen med stort K!
Emma Lindahl fyller de magiska 18 och självklart skulle det firas och det firades ordentligt kan jag lova!
Mycket trevlig kväll men en massa trevliga människor.
Det hela avslutades med en promenad från Röbäck och hela vägen hem till mig, i klackar!!
Såg ut som en liten snögubbe när jag klev innanför dörren vid 3 i natt.
Men nu ska jag börja göra mig i ordning för att ge mig ut i snön igen och möta Andrea på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0