She knows just what she likes no matter what the price


Balen i 9:an, måste vara hundra år sedan

Sitter och tycker synd om mig själv för att jag har så ont i magen, Andrea kom med troligen dagens bäste idé, nämligen att vi skulle käka på Subway efter träningen.
Vilket vi gjorde + tre kakor och nu får man sota för det men det var nog värt det.
Har väntat på att jag ska börja känna att jag har ont någon stans, på nått konstigt vis lyckas jag alltid få en massa blåmärken efter att ha varit ute och partat. Denna gång är inget undantag, blåmärke nere på smalbenet, ont under foten och ett sår i ansiktet. Är det någon som kan berätta för mig vad jag sysslar med egentligen?
Snart är helgen slut också och jag måste försöka få något vettigt gjort idag men det är jobbigt att tänka på skolan när man taggar nästa helg och lov i en vecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cute

2010-03-13 @ 16:22:35
URL: http://emmapetronellaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0