Laughing and kissin' It's a match made in heaven



Äntligen helg, den här veckan har varit så seg!
Jag tror alla är ganska så less idag, Millan ligger och sover så sött i mitt knä just nu.
Igår blev det middag på All Stars med familjen och fy tusan vad gott det var!
Åt både vegburgare och så delade jag och Jesper på två olika efterrätter, mmmhh!!
Satt där i fyra timmar eftersom att det var hockey på TVn också och jag lyckades somna en stund..
Jag var så jäkla trött och har ont i huvudet så jag orkade inte hålla ögonen öppna, störtade i sängen när jag kom hem vid tio.
Men ikväll blir det bowling för första gången på hundra år, hur fasiken ska det gå?
Jag minns knappt hur man håller i ett bowlingklot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0