I need you to put that drink down, you had too much now




Kom precis upp från tvättstugan och jag kokar nästan över snart.
Det här måste vara den mest händelserika tvättstuga i hela Umeå, kläder går sönder, grannarna tvättar på tider som jag bokat, nån granne visar hur en bärsorterare fungerar och en annan hänger ens tvätt och jag måste väl nämna att den tvätten innehöll mina underkläder osv..
Nu när jag kom ner så är det nån som har hällt deciliter med tvättmedel i luckorna där man ska hälla sköljmedlet och tvättmedlet så jag måste stå och gräva upp allt med ett litet mått.
Sen när jag gjort det och ska hälla i ner sköljmedlet så hittar jag det bland grannens grejer med en lapp där det står att hon har lånat mitt tvättmedel. Jaha?! Hur tänkte hon då? Flaskan var i princip ny och nu är den nästan slut!
Fick hon aldrig lära sig att man frågar om lov?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0