you're like a star in the sky, something you see but never reaches



Har ni sett stelare människa? Han sa åt mig att jag verkligen inte fick röra på mig så jag vågade knappt räcka ut tungan för att jag var så rädd att nått skulle bli fel. Men tro det eller ej så var dom mycket bättre på Kreta än här i Umeå.
Har hunnit med ett möte med jobbet, gått en snabbis på stan och sen hem och försöka plugga filosofi och ska jag vara ärlig så går det sämst. Försökte få tag på Andrea som inte svarade men som också försökte få tag på mig också men tillslut fick jag ett svar och ett förslag om att göra henne sällskap när hon skulle äta vilket jag inte var sen att haka på, tusen gånger bättre än att plugga filosofi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0