I go to bed every night wishing you would lie there next to me



Igår blev det en hel del julklappar inhandlade för mig och Jesper och högen under min gran växer men vi är ändå långt ifrån klara. På kvällen blev det lussebullsbak och Svenska Hollywoodfruar här hos mig med Andrea och ikväll bytte vi Hollywoodfruarna och lussebullarnas mot B&J, Gossip girl, 90210 och Desperate Housewives. 
Och jag har fortfarande inte lagt mig, istället fastnade jag framför en massa Bones avsnitt med Misse på magen och är inte trött för fem öre, tur för mig att jag ska vara hemma och göra bort lite skolarbete, hade aldrig kommit upp halv sju i morgon.


Kommentarer
Postat av: LINN

MEN KAN DU BARA VARA I SKOLAN?!?!? halååååååå

2010-12-08 @ 08:28:01
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0