I just want you for my own More than you could ever know



Har flyttat hem till pappa för två dagar så ikväll har jag roat mig med att klä granen och slagit in den sista julklappen så nu är allt klart för julafton men jag har absolut ingen julkänsla överhuvudtaget. Trodde det var juldagen i morgon och började kolla bussar osv till Skellefteå innan jag kom på mig själv att vi inte ens har firat jul än.
Sitter och försöker hålla mig vaken så att jag kan se klart Sagan om konungens återkomst, var ju tvungen att se den bara för att jag och Andrea såg 2an igår.
På tal om Andrea vill ba ge hennes julklappar! Hon kommer bli så glaaa! Jag har kommit på att jag föredrar att ge bort presenter än att få det är ju så mycket roligare att se personernas ansikten när de öppnar den där julklappen som de verkligen har önskat sig!

Förresten, klockan är 00.05 så GOD JUL ALLA!


Kommentarer
Postat av: andrea

åhhh kommer jag bli GLAAAAA :D då vill jag ju ha dom nu ju!!! inte på söndag.... :( GOD JUL HONEY!! :D

2010-12-24 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0