I don't wanna take no pictures I just wanna take some shots



Jag och Andrea har suttit fyra timmar på Waynes och skrivit ihop över sex A4 tillsammans på fältarbetet och vi är långt ifrån klar så det blir en sväng dit i morgon också.
Nu är jag less som bara den och vill bara sova men jag måste vänta på att tvätten ska bli klar så jag hade tänkt roa mig med att se årets julkalender även om den enligt Andrea inte alls är bra vilket jag inte tror heller, senast det var en bra julkalender var 1999 när det var Julens hjältar, kanske ska se den i år istället..

Kommentarer
Postat av: LINN

"I don't wanna take no pictures I just wanna take some shots"



hahaha klockren!!

2010-12-03 @ 18:02:42
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0