I don't want a broken heart and I don't want to play the broken-hearted girl no no



I fredags blev det spontanutgång som hette duga, förfesten är som vanligt alltid bäst, hemma hos Andrea och Mattias är det alltid lika lyckat och kvällarna är långt ifrån händelselösa.
Vidare på Corona bjöds det på bra musik och en massa kända ansikten.
Det var två slitna tjejer som gick till jobbet på lördag morgon kan jag ju säga, hängde med Andrea hem efteråt, städade hennes lägenhet, tror att folket slog rekord i att spilla ut dricka över allt, sen vi dog i soffan framför några filmer som jag i och för sig sov mig igenom.
Sov tolv timmar i natt så nu kan man ju säga att jag tagit igen all missad sömn och resten av dagen är det Beyonce för hela slanten, Andrea gav mig idén så först ut var I am.. World tour och nu Obsessed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0