So tell me how is that you're the only one I wish I could forget



Fick hem ett julkort på Adam häromdagen som sitter så fint på mitt kylskåp nu!
Kul att få nått annat än räkningar och påminnelser från biblioteket också.
Har legat i soffan hela dagen som en annan strandad val och sett filmer på löpande band, hur skönt som helst! Att jag sov tolv timmar i natt var kanske inte det smartaste, är inte ett dugg trött nu och i morgon är det möte och inskolning klockan halv nio med chefen på nya jobbet, alltså måste jag ta mig upp med tuppen och borde sovit för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: emiliZAAAAA

hähäh äjääätte cute :9

2010-12-21 @ 19:17:48
URL: http://emiliabystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0