A face on a lover with a fire in his heart

Kan ju meddela att Andreas hår inte blev orange igår i alla fall! Med en paus för middag vid halv elva och tre förpackningar färg senare så var vi klara, närmare bestämt halv två i natt.. Det var två trötta tjejer som satt vid frukostbordet i morse kan jag lova men vi tog oss upp och iväg till våra respektive ställen och det är väl huvudsaken.
Vi var på möte med våran nya handledare idag också, hon var ju världens gulligaste människa, inte alls sur och grinig som andra kan vara ...
Väl hemma börjar det märkas att vi inte sovit nått, vi dansar till Rockin' around the Christmas tree och sjunger med till Ave Maria och All I want for Christmas is you och lagar tacos för andra dagen, dör ut i soffan och jobbar lite med fältarbetet innan Andrea börjar springa runt som ett tok för att hinna med bussen till Vindeln och jag sitter kvar mitt i röran som blivit efter att vi hållit till här i två dagar men istället för att ta itu med den så ska jag ta min onda hals och huvud och gå till mormor som fyller år.


Kommentarer
Postat av: ssssssss

uppdatera!

2010-12-19 @ 02:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0