I wish everything wouldn't be so complicated


Bild från när vi var i Stockholm

Sitter på Waynes med Andrea och skriver klart fältarbetet som ska redovisas på fredag och för en gångs skull är vi klara i tid.
Ikväll blir det tacomiddag hos mig, Andrea har lagt sitt liv i mina händer eller i alla fall hennes hår.. Det är meningen att jag slinga hennes hår. Kanske inte så smart att nämna att sist jag färgade håret själv blev det gult/orange fast och andra sidan gick jag i typ 4an eller nått men sen dess har jag aldrig färgat håret själv och kommer aldrig göra det heller. Jag får återkomma med resultatet, om jag förstör hennes hår eller inte!


Kommentarer
Postat av: ssssssss

jaa. skööön som fasen

2010-12-14 @ 22:15:55
Postat av: Anonym

clooownwnn

2010-12-14 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0