I just wanna pick up everything and leave beacuse I don't know how much more I can take

 







För exakt ett år sedan satte jag mig på ett flyg tillsammans Sofia med destinationen Gran Canaria!
På tre dagar var det bestämt och bokat, det var verkligen en sista minuten men bra hade vi det, drack gratis drinkar så det nästan kom ut genom öronen, gick vilse flera timmar mitt i natten, spelade in fula videos, somnade och brände ena sidan av ansiktet, träffade alldeles för många knäppa människor, hade väldiga problem med människorna som bodde där eftersom att inte en kotte pratade engelska och alla vet ju hur kass jag är på spanska, åt Paella, blev skrämda av en clown framför typ 30-40 pers som satt och skrattade åt oss, tog en taxi till en Puerto Rico en halv timme bort, betalade taxin och köpte drinkar och hade sen kanske 2 euro var kvar vilket inte ens räckte till buss hem men vi fick åka billigare tack gode Gud eller busschaufför kanske jag ska säga, dansade på barer, badade, gick i öknen och råkade hamna mitt på en nudiststrand, träffade en gubbe en kväll på genvägen ner till stranden som började skrika på och gå efter oss = vi båda höll på att dö på fläcken, dök i vågorna, promenerade till San Agustin, drack Fanta Strawberry, hade så stökigt att städtanten höll på att dö när hon kom in i vår lägenhet, skrattade så vi hade ont i magen, köpte nybakt bröd och käkade frukost på stranden varje morgon, träffade två härliga tjejer från Skåne, ristade in våra namn på ett räcke på hotellet, hittade och fick ta hand om en däckad 16 åring för att hennes kompis ville gå hem men lyckades tillslut få henne att fatta att hon måste ta hand om sin kompis, partajade på barer som hette Systembolaget och Spy bar, käkade världens godaste glass, shoppade, gick ut samma kväll som vi skulle hem och sov alltså ingenting den natten, satte oss på flyget hem i sex timmar och när vi landade var det iskallt och vi var infrysta i planet, kanske inte det roligaste att komma hem till..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jag dör! clownen.

(L)

2010-12-12 @ 23:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0