To see the joy in the children's eyes, The way that the old folks smile Says that Christmas will never go away



Sitter på golvet och lyssnar på jullistan som jag och Andrea satte ihop, slår in julklappar och ser högen under granen växa, skulle vilja ge hela världen till dem jag tycker om men kan i alla fall bocka av två personer från listan av personer det ska handlas julklappar till. Första december och jag räknar ner, mest till nyår såklart men den här julen ska nog bli riktigt bra den också.
Och flickor, ni som snackar om att vi måste styra upp nått? Är det bara jag som vill bygga pepparkakshus och bara julmysa?

 

Kommentarer
Postat av: emilia

åÅÅååde är typ precis vadjag behöver, speciellt när vi inte ska ut nått tills nyår!

2010-12-02 @ 14:47:15
URL: http://emiliabystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0