To see the joy in the children's eyes, she way that the old folks smile, says that Christmas will never go away



Nu är det jul igen. Tiden bara rusa iväg och jag tycker att det är lite läskigt men de senaste åren har varit de bästa i mitt liv, no doubt.
Väcktes för ett tag sedan av pappa som kom med frukost på sängen, mackor, smoothie, saffransskorpor, kaffe och knäck som Jesper gjort. Det är skönt att vara hemma och bli bortskämd ibland.
Julmusiken spelas på högsta volym, det pysslas i köket, julen är här och julkänslan går fortfarande inte att hitta någonstans men jag ska göra mig i ordning och se om de behöver någon hjälp därnere.
Hoppas ni får en lika bra jul som jag tänkt ha!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0