This was all I ever wanted



Har haft en underbar julafton! Ätit nästan konstant, lyssnat på julmusik, sett Kan du vissla Johanna (jag hatar den filmen men varje år lyckas vi alltid hamna framför TVn precis när den går) skrattat en massa, ätit knäck, öppnat alla julklapparna och jag är hur nöjd som helst, sett Tomten är far till alla barnen och nu ligger jag i min säng, som i natt är min säng en madrass i tv-rummet på övervåningen, med min paltkoma som fortfarande sitter kvar. I ena rummet snarkas det och i andra rummet hostas det så vi ser väl om jag kommer kunna somna.
Men om tolv timmar sitter jag med bästa vän och bror på en buss mot Skellefteå för ännu mer julfirande och enorma mängder julmat.


Kommentarer
Postat av: LINN

jaaaaaaaa! jag vill tillbaka ju, buhuhuhu :( HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGTTTTTTTTTTTTTT

2011-01-03 @ 19:28:16
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0