You can say that my life is going in the right direction

Dom senaste dagarna har jag åkt alldeles för mycket buss, varit nära att krocka, sett till så att kylskåpet innehåller nått annat än sylt, gått på stan med Sofia,lagt för mycket pengar på kläder, hängt gardiner, spikat upp grejer på väggen, träffat och pratat med Andrea för första gången på en vecka (det var en jobbig vecka ska ni veta), fått fina presenter av Andrea, lyssnat på henne som har pratat none stop, letat bikini åt Andrea, handlat ännu mer kläder, växlat pengar till Kreta, haft ångest över att skolan börjar snart, lurat brallorna av Linn, fått skäll av Linn, druckit vin hos Linn, lindrat ångesten över skolan med att tänka på Kreta, käkat vitlöksbröd på Allstars, cyklat i regnet, köpt ett barbord och stolar, övningskört till Flurkmark, kört genom stan för första gången och överlevde, sprungit ärenden på banken och känt mig vuxen, börjat packa väskan till Kreta och nu sitter jag vid mitt nya bord och dricker cola, jag har blivit beroende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0