I'll never be the same If we ever meet again



Var klarvaken 05.50 i morse! Sen dess har det varit full rulle hela dagen, tvättar, städar, fixar gardiner, käkat med Andrea, handlat böcker och sett de snyggaste skorna någonsin som Millan kärat ner sig i.
Är så taggad på Kreta att jag har en massa överskottsenergi som jag måste göra av med på något vilket resulterar i att jag städar min lägenhet om och om igen.. 
Är hos pappa och snyltar på Jespers dator och tv så jag ska kunna lunga mitt abstinens lite i alla fall.. Ni anar inte hur less jag är på att aldrig få TVn att funka hemma hos mig nu när jag väl har en!
Men nu ska jag springa och skriva ut biljetten till Kreta, iiihhh, det är nära nu!!!



Kommentarer
Postat av: Oliviaaa

Svar: Det är det, minst sagt!! :D Imorgon kanske, if u wanna?:* Pössss!



2010-08-11 @ 00:51:01
URL: http://oliviabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0