Come have a look at paradise

 

Jag har inte mycket bättre för mig så det får bli ännu en liten sneak peak från sovrummet. Det är fortfarande värdelösa mobilbilder som gäller. Jag saknar datorn och en kamera mer och mer!

 Drog med mig pappa och Jesper till Strömpilen en stund idag och fick med mig ett par nya skor, aftersun och lite annat smått och gott till Kreta. Innan vi åkte därifrån köpte jag en cola och åkte till Andrea för att muntra upp henne eftersom hon legat hemma och varit sjuk. Har hunnit med att nästan packat klart resväskan också. Fanny kom som en räddande ängel och lånade ut sin resväska så nu har jag också något att packa i. Nu ska jag återgå till att göra ingenting igen..

Kommentarer
Postat av: Olivis

Haha, låter perfekt alltihopa det där Sara! :D Vet bara inte vilket av allt som jag ska vara mest avis på! Puss

2010-08-10 @ 00:10:16
URL: http://oliviabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0