Well I bet that you look good on the dancefloor dancing to electro-pop like a robot from 1984



Andreas presenter som är så fint inslagna i tidningspapper och julklappspapper!
Det var det enda som fanns i denna lägenhet..


Andrea höll ju nästan på att dö av nyfikenhet när hon kom hit och såg alla hennes presenter liggandes på ett bord och jag kan inte låta bli att retas med henne. Men jag tänker inte ge vika utan hon får vänta tills onsdag då vi ska gå ut och äta och byta presenter och troligen även se någon film på bio.
Jag har även hittat ett recept på Macarons med nutella som jag ska försöka övertala henne att vi ska baka.
Jag ska fortsätta att läsa om Side en stund till och sedan göra en storstädning av lägenheten och sen bege mig till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0