The words is on your lips - say the word



Troligen det mest störda katt jag träffat i mitt liv

Igår satt jag för första gången på hundra år på en skenande häst, det är en häftig känsla att känna hur hästen bara exploderar under en. haha, nu känner jag mig verkligen som en hästnörd.
Annars då? Hann även med att övningsköra igår och det gick ju som på räls! Det finns hopp i alla fall.
På söndag morgon åker jag till mamma eftersom att vi är lediga måndag och tisdag och jag ska få göra mitt livs första besök på Leos lekland, dock är det ju inte av egen önskan.
Jäklar, nu det ringer på dörren.
Haha, jag tror jag smäller av
Det var min granne som ville bjuda över mig på ett glas whisky, eller öl om det nu passade bättre.
Jag tackade uppenbarligen nej eftersom att jag faktiskt har skola att gå till i morgon och sen så är ju varken whisky eller öl min grej..


Kommentarer
Postat av: andrea

sara fy fan vad dum du är!!!

2010-04-21 @ 12:00:43
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0