I hope you don't walk around telling people everything I just told you



I princip enda bilden som togs på Andreas födelsedag.
Jag måste skaffa mig en kamera så jag kan ta några vettiga bilder..

Jag lessnade på att städa och ligga framför den här plåtburken igår så jag klädde på mig och gick till mormor för att se en film. Tyvärr värker halsen fortfarande och snoret rinner men man ska väl inte klaga.
Trots det promenerade jag ändå till simhallen och mötte Andrea för att träna och nu äntligen är vi igång igen!
Dock kändes det att man inte varit där på ett tag.
Resten av dagen tillbringades med Sofia och Sofie här hos mig men kladdkaka och en massa snack, tiden bara rusade iväg!
Vilket betyder att jag måste hoppa i sängen och läsa min engelska bok..


Kommentarer
Postat av: LINN

Det är okej! skickar räkningen sen ;)

2010-04-19 @ 22:04:59
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0