Say What is someone like you doin' in a place like this?


Nu sitter jag i soffan hos mamma uppe i Skellefteå. Det har varit full rulle idag, stressade till bussen utan frukost, roade mig med att läsa ut engelska boken under bussresan och mötte mamma och Ias på busstationen för att åka på Leos Lekland. Och oj vad Ias har spring i benen, jag har knappt hunnit med i hans tempo, åkt rutschkana, hoppat studsmatta, lekt i bollhav och klättrat upp och ner och över allt. Det enda som sög riktigt jävla ordentligt var att när vi skulle fara så var min skinnjacka borta!!!!!!! Jag var ju nära på att bryta ihop, vem fan snor jackor på Leos jävla lekland??! Antingen var det ju vuxna eller små barn där, nästan inga ungdomar och de som var det var alldeles för liten för min jacka. Men när vi ringde tillbaka vid stängning så hängde det kvar en skinnjacka där min hade hängt så det ser ju ut som om någon har tagit fel. Håll tummarna åt mig! I kväll jag matat världens sötaste lilla lamm med nappflaska och myst med Inka och nu sitter vi och ser Luftslottet som sprängdes som tydligen har gått som serie på tv.



Kommentarer
Postat av: LINN

haha jaaa tc har nog spårat ;)

men va, ingen snor jackor!!!!

2010-04-25 @ 23:14:13
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0