My restless heart beats like a wantan drum Tear me apart, say I'm your only one



Jag kom på att det är en månad nästan exakt tills dess att jag åker till Turkiet! UNDERBART

Igår mötte jag Olivia för en fika på Kafé Station, hur mysigt som helst! Vi höll på att prata ihjäl varandra i stallet i måndags så vi bestämde oss för att ta en fika så att vi fick prata av oss och uppdatera varandra om vad som hänt de senaste veckorna.
Nu har vi svenska och jag vill inte annat än att få sluta lektionen och gå ut ur klassrummet.
Jag ska ringa till hyresvärden som har en lägenhet som jag kanske ska flytta till och se om jag kan få komma och kolla på den. Håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0