I hate to see you cry, your smile is a beautiful lie



Sitter på datorn hos pappa och hittade den här bilden, hundra år sedan?

MIN MOBIL FUNKAR IGEN!!!!!!
Jag har varit utan mobil i två dagar nu och nästan dött på kuppen men nu funkar den bättre än aldrig förr!

Vi fick tillbaka matte nationella idag och det gick riktigt bra, skön start på helgen!
Min lillebror står här inne och dansar och jag ska snart cykla hem för att byta kläder och sen bege mig till Nedia för lite förkrök sedan Corona.
Jesper informerade mig just om att det är 20 dagar kvar till vi åker till Turkiet. Det tackar vi för!


Kommentarer
Postat av: sofialediiiiin

hahaha länge sedan

2010-04-24 @ 19:54:06
URL: http://sofialediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0