I don't remember you looking any better But then again I don't remember you



Finns det något värre än att leta efter glasögon?
Jag måste ju ha gjort det i flera omgångar i snart två år utan att hitta några.
Det är nog dags för att dra ut Andrea på en ny runda på stan för att hitta ett par för det är verkligen behövligt! Jag har samma par nu som när jag fick glasögon i fyran.. Dom som har haft den (o)turen att se mig i dem vet att de är extremt fula!
Paret på bilden är det enda som har kommit i närheten av att vara kandidater till att få följa med hem men jag har alldelens för svårt att bestämma mig.. I-landsproblem nanting.


Kommentarer
Postat av: andrea

orkar inte ännu en runda.... du ska köpa dom där!!! inga andra kommer klå dom!

2010-04-06 @ 21:55:10
URL: http://drey.blogg.se/
Postat av: fridis

jag älskar dina från fyran, keeep them!!!!

2010-04-07 @ 22:28:58
Postat av: din beundrare :/

de passar jätte bra på dig!

2010-04-08 @ 02:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0