I could not care less about you then I already do

Jag mötte upp Fanny inne i stan för lite shopping och fika och det är faktistk som hon säger, man saknar varandra så att det faktiskt gör lite ont i hjärtat. Vi ses alldelens för sällan.
I went crazy med Andreas födelsedagspresent så nu slutade det med att jag har köpt sju presenter åt henne!
Dock är det två av vissa grejer men ändå, nu kan jag inte vänta tills hon får öppna dom.
Jag kom även hem med bla en ny klänning till mig själv och nu taggar jag bara Kreta ännu mer!!
Vid åtta skjutsade pappa mig till Andrea men jag hade glömt att hon är hos Nina i några dagar och hon hade inte sagt något åt mig så jag åkte hem till hennes föräldrar. Så jag sitter och ser hockey med Anders ett bra tag innan jag ringer Andrea och undrar vars hon tagit vägen. Men det gjorde ingenting för hennes päron är världens underbaraste!
Nu är jag i alla fall där jag ska vara, i Ninas hus i soffan med världens största och skönaste täcke med en sjuuuukt god kladdkaka, alla vänner säsonger och världens bästa vän. Bättre kan det inte bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0