I can't get out of bed today or get you off my mind I just can't seem to find a way to leave the love behind

Det blev middag på All stars med Frida och födelsedagsbarnet sedan hem till mig och vidare 5ive.
Jag hade det riktigt kul och vi mötte även Petra och en massa andra välkända ansikten. Ochsom vanligt har jag en massa oförklarliga skador, ett stort sår på knäet och blåmärken på armbågarna. det låter som om jag ramlat eller var alldeles på lyset men så var faktiskt fallet inte men jag skulle behöva någon som dokumenterar mina kvällar, jag börjar bli ganska nyfiken på hur jag lyckas åstadkomma sånt här varje gång.
Idag har det varit en lugnare dag, jag var hos mormor en snabbis och efter att Andrea vaknade ur sin koma (hon började jobba 8.30 och kom sedan till mig igen och sov) så gick vi till Frasses och köpte pommes frites och invigde min balkong för det här året.
Sedan roade vi oss med att leta efter kläder och annat som jag kan ha på loppisen i morgon.
Vi använde oss av en väldigt effektiv taktik, Andrea går igenom allt och visar mig och jag ligger i sängen och svarar ja, nej, kanske så nu har jag städade garderober och en stor hög med kläder som ska säljas i morgon.
Nu ska jag försöka mig på en tidig kväll, Lena och Andrea står utanför min dörr 10.00 i morgon för hämtning till travet. God natt!


Kommentarer
Postat av: LINN

Visst glömmer ni inte att vi ska äta frukost imorgon? :D

2010-04-11 @ 16:07:55
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0