I can walk a thousand miles to be with you, I'd catch your falling star



Jag hade verkligen hur kul som helst igår!
Hos Nedia var det fullt med folk och vi sjöng och dansade där innan vi åkte till Corona och slog klackarna i taket.
Jag kom hem vid halv fyra någon gång efter lite käk på Max, la ut nyckeln åt Andrea och slängde mig i sängen.
Vaknade vid elva att Andrea kom in genom dörren och man kan ju säga att jag var rätt så död. 
Men hon hade med sig munkar med vaniljkräm och så hade hon köpt ett nagellack åt mig som jag har gått och snackat om. Den kvinnan är verkligen världens bästa!!

Andreas cykel gick sönder tio meter från mitt hus så hon och jag har gått och skjutsat varandra till och från Travet idag. Det har ju varit V75 och deras häst skulle ju starta och bra gick det, Chucken vann med stoor marginal. Hästen var ju storfavorit så halva Umeåker hurrade och applåderade när han sprang mot mållinjen.
Och i kväll är det stor fest hemma hos familjen Nilsson vill jag lova!
"Det här var den andra bästa dagen i mitt liv efter att Andrea föddes" som Anders så fint sa.

Andrea har feber och har legat och sovit i några timmar så nu ska jag lägga mig och se några avsnitt av Modern Family, har hört att det ska vara bra så nu är det upp till bevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0