Why do all good girls like the bad boys?



Hittade en gammal goding från när vi var i Stockholm.
Sate vad slitna vi var när denna bild togs! Den talar ju för sig själv. 

Jag tror att skolan kommer att ta död på varenda elev i hela SP2AD
eller så blir det kollektivt självmord såg jag det snackades om.
På fredag är det ju prov i matte B, usch och fy.
Jag är glad för det betyget jag fick i matte A, det lugnar mig lite.
Men men, det är bara att bita ihop, jag kan ju tänka på tågluffningen nästa sommar, det funkar alltid när jag vill bli glad.
Jag ska springa iväg på ICA och handla upp mina sista 22 kr (tur att man får pengarna på fredag) på kakor som jag ska ha med på exkursionen i morgon. Vi ska ju ut med geografiläraren och kolla på jättegrytor, rullstensåsar och flyttblock. Och ska jag vara ärlig så tror jag att alla i SP2AD är taggade, en hel dag i skogen kan nog göra oss alla gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0