When I'm walkin' down the street they say, Hey, sexy

 

Jag hittade ett par skor när jag var på stan med Olivia. Jag har sådan jävulsk lust att köpa dom men jag vet inte, har ingen lust att bli en såndär som inte kan gå i höga klackar. haha finns ju nästan inget värre.
Kanske få gå och pröva dom igen, kommer nog bli förälskad.


Nu har vi svenska och språkhistoria, finns det något roligare?! Jag tror faktistk inte det.
Men sen slutar vi så det här kommer vi överleva.
Vi sitter inne i vårat gamla klassrum som vi hade nästan varje lektion i under 1:an.
Någon sorts nostalgikänsla kom och halva klassen vart galen när Jon öppnade dörren.
Sen blir det hem och plugga lite matte innan jag och Andrea ska cykla och träna. Sjukt taggad är jag! Älskar att vi har hittat det perfekta träningen! Men det har varit så mycket problem med det där gymkortet så nu har vi tränat gratis i över två veckor. Förhoppningsvis går det att fixa det idag.
Nu ska vi översätta runskrift, yeeyy


Kommentarer
Postat av: LINN

buy them!!!!!!!

2009-09-23 @ 16:51:17
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: LINN

buy them!!!!!!!

2009-09-23 @ 16:51:19
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0