What would my mama do, If she knew ‘bout me and you?



Tänkte lägga upp en bild på det senaste som gjorts i min lägenhet. Denna underbara fotovägg! Jag blev sjukt nöjd med den! Även om det kanske inte ser så speciellt ut på bilden så är det väldigt mycket snyggare i verkligheten.

Idag var vi då ute på exkursionen men klassen och det var faktiskt riktigt kul.
Enormt skönt att få komma ut från våran trista skola en dag, speciellt med allt plugg som vi har..
Men vi hade ju tur med vädret och allt så det var riktigt mysigt.
Men med tanke på allt plugg så har jag inte tid att sitta här, ska hoppa in i duschen en snabbis och sedan räkna lite mer matte. Dessutom har jag ju spanska tills i morgon också.. Helvete så dålig jag är på att göra spanskan, den prioriteras alltid sist.

Ajaa, nu dusch och sen ännu mera plugg.. Men jag taggar imorgon kväll också, kul med lite ljus på min trista vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0