Soon as you walk through the door I know I've seen you before

      

Mina fina på exkursion förra veckan. Riktiga skogsmänniksor är vi!! 

Nu är det alltså en ny vecka, nya tag och nytt plugg, alltid lika taggande.
Jag har laddat upp med en massa godis, är inne på min andra kopp kaffe och har en redbull i kylen.
Det känns som att det kommer bli en lång natt...
Har tänkt satsa på sockerchock på koffeinschock om vartannat, får väl se om det funkar.
Har redan ätit så mycket godis att jag mår illa.
Har dock inte lyckas få tummen ur röven än och börjat plugga, jag är så dålig!
Ge mig helg och ett träningspass på simhallen!!!
Men jag ska inte klaga, mina fina är underbara och jag tycker skolan är typ kul (?)
Ska jag vara helt ärlig så längtar jag tills det blir tisdag och jag får gå till skolan igen, underbart!
Hur många normala ungdomar känner så? Haha

Förresten, är det ingen snäll människa som har bilder från fredagen att skicka?


Kommentarer
Postat av: Andrea

http://www.juicycouture.com/shoponline/accessoriesjewelry/jewelry/braceletsrings/prodY0AQE

2009-09-30 @ 21:49:51
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0