I'll make them good girls go bad

Igår blev det då pizza och prickelsaft hos mig med världens bästa flickor!
Fick även sällskap av Anders, Mattias och dom lite senare. Sen drog vi till Grubbe men ganska snabbt blev det ändrade planer och vi hamnade vid Draggen. Där blev det en halv klassfest med SP2AD också.
Natten avslutades med Max, sköna snubbar på stan, Nedias jätte vurpa och en liten tjock man som skrev "Du din stora lilla jävel" efter mig. Haha, fråga mig inte varför han gjorde det men.
Grymt kul kväll var det, det blir ju vad man gör det till och med mitt lovely sällskap så blir det ju inte annat.
Kom innanför dörren strax efter tre, värmde pizzarester och såg ett avsnitt av Gossip Girl, det var riktigt god pizza kan jag lova!
Nu är det tillbaka till verkligheten vilket betyder en hel del städande, det är flaskor, glas, pizza och chips lite överallt. haha! När det är gjort blire att plugga till NKprovet, vilken lördagskväll alltså!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: LINN

vi måste isolera oss i vinter swanis!!!

2009-09-28 @ 18:20:31
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0