I never shoot and tell, i only shoot to kill

Då rivstartar vi det här bloggandet...
Jag inte gjort ett skit på hela helgen så det känns som att jag har haft världens längsta.
Det enda märkvärdiga jag gjort är att sitta med Olivia i SFparken några timmar idag. Riktigt skönt var det, kan vi inte få ha kvar det här vädret en månad till???
Självklart var det grymt roligt att träffa Olivia också, det har blivit lite av den saken på senaste tiden.
Dessutom var det meningen att jag skulle vara duktig och tvätta bort all tvätt men jag var helt värdelös på det idag.. Har bara inte orkat springa upp och ner.
Istället har jag försökt hitta en massa ny musik och jag har faktistk lyckats riktigt bra men mitt internet är så segt att jag bara vill gråta så jag får se hur det här slutar.
Nu ska jag springa ner och starta den sista tvätten och sen skriva klart filmanalysen till samhällsen, lite duktig måste jag i alla fall vara i helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0