And I ain’t gonna lie, I can be a nasty guy

Två minuter innan jag skulle till stallet så ringde Sofia och undrade om jag ville med på bio.
Självklart! Svarade jag.
Det var ju Flickan som lekte med elden och den har jag velat se hur mycket som helst så klockan åtta mötte jag upp Sofia och Emma inne i stan. Satan i gatan vad Emma var snygg i hennes nya frisyr!!!
Se filmen säger jag bara!! Den gjorde en inte besviken. 3an kommer dessutom ut om typ en månad eftersom att den här inte hade ett riktigt slut.
Men som straff för att jag for på bion så har jag ännu mer att göra nu, matte prov på fredag,  filmanalys på samhällsen och spanska läxa. Sen började det om nästa vecka med tusen andra grejer... åååh, när får man ha ett liv??
Nu slutar vi tydligen men det är matte innan lunchen, kommer att hungra ihjäl.
Guu, så bra inlägg det här var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0